שר הביטחון בארה"ב: "איראן בונה בימים אלו את האמצעים להשמיד את ישראל"

    נדב דוד No Comments on שר הביטחון בארה"ב: "איראן בונה בימים אלו את האמצעים להשמיד את ישראל"
    בני גנץ צילום: פלאש 90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת ביקורו המדיני בארה"ב על רקע התחדשות שיחות הגרעין בין איראן למעצמות, שר הביטחון, בני גנץ, נאם אתמול (שישי) בכנס השנתי של ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית IAC בפלורידה.

    שר הביטחון אמר לקהילה היהודית, "לא במקרה, הגעתי לכאן לאחר פגישות בוושינגטון עם מזכיר ההגנה ומזכיר המדינה, שם דנו ביחסי הביטחון שלנו, ובשיתופי המידע הצבאי בין המדינות. המחויבות הביטחונית של של ארה"ב לישראל חשובה היום מאוד".

    גנץ סיפר כי "בפגישותיי בוושינגטון, דנו באיראן, שהיא קודם כל אתגר בינלאומי ואזורי, וגם איום לישראל. איראן לא רק מציבה איום פיסי לישראל אלא גם איום קונקרטי לדרך החיים שלנו והערכים המשותפים לישראל ולארה"ב".

    גנץ הבהיר כי ישראל מתמודדת כמעט לבד מול איראן משום ש"ישראל היא המדינה היחידה בעולם, שאיראן מבקשת להשמיד, והיא בונה בימים אלו את האמצעים לשם כך. תפקידי כשר הביטחון הוא להבטיח שזה לעולם לא יקרה, ולכן אני אומר לקהילה הבינלאומית בהובלת ארה"ב – עלינו לעמוד ביחד ולפעול בעוצמה נגד השאיפות של איראן להפוך להגמון עם נשק גרעיני. רק כך נוכל להביא ליציבות במזרח התיכון" הבהיר שר הביטחון.

    בסיום דבריו הבהיר גנץ כי "ישראל חייבת לשמור על עליונותה הביטחונית באזור. רק ישראל חזקה, בטוחה ומוסרית, יכולה להושיט יד לשלום ולהרחיב את הנורמליזציה עם שותפים חדשים וותיקים – ממצרים וירדן, דרך מרוקו, איחוד האמירויות, בחריין וגם עם שכנינו הפלסטינים".



    0 תגובות